Aşk Mektubu - Bahaeddin Karakoç

Aşk Mektubu XXVI

Âşıkım diyorum bir yere girerken
Bir yerden çıkarken âşıkım diyorum
Cümle âlemin bana bakışı değişiyor
Eşyanın nakışı değişiyor
Suların akışı değişiyor
Ey sevgili;
Yüreğim sevgine kelepçeli
Aklım senin için çıldırıyor
Kokunu alan gönlüm bir düğün evidir
Şikâyet etmekten utanırım
Ritmin kaynağı sen olunca
Yüreğimin yakarışı değişiyor.

Âşıkım diyorum adımı soranlara
Nerden gelip nereye gittiğimi
Merak edenlere, âşıkım diyorum
Ne zaman bir cönkte, bir güldestede
Sana yaraşır bir güzelleme okusam
Sesimin dokusu değişiyor
Hasretin, vuslatın kokusu değişiyor
Ey sevgili;
Yüreğim sana mahkûm olalı
Her zora severek katlanıyorum
Sevginin ışığı senden olunca
Hayatımın seyri değişiyor

Âşıkım diyorum bulutlara bakıp
Rüzgâra, ırmağa, dağa, ovaya
Ben âşıkım diyorum
Gözlerime yıldız yağmurlan yağıyor
Güneşin içinden bir başka güneş doğuyor
Yüreğim kuş oiup kuşlara karışıyor
İklimin adı değişiyor
Ey sevgili;
Yüreğim sana sevdalanalı
Ne yalnızlık çeker ne dertlenirim
Bağlanmanın merkezi sen olunca
Hayatın tadı değişiyor.

Bahaeddin KARAKOÇ

Yorumlar

Popüler Yayınlar