İltica - Dilaver Cebeci

İltica

Kurşun benizli bulutlar gelir ufuklardan,
Sıkar üstumüze gömleklerini,
Çılgın bir sağanak vurur bahçemin güllerini,
Arsız böcekler iri yapraklara sığınır
Ben sana...

Uyanır denizlerin bahadır askerleri,
Göklerse davranır kılıçlarına,
Ateşler düşer dervişimin avuçlarına,
Sefineler kaçışır limanlara sığınır
Ben sana...

Masal kaçkını devler gezinir şehirlerde,
Kenetlenmiş sarı seyrek dişleri,
Söner birden bebeğimin pembe gülüşleri,
Ürperir örümcekler ağlarına sığınır
Ben sana...

Uğultular gelir geceleri koyaklardan,
Rüzgarlar eser İsrafil nefesi,
Çatırdar tutsak ruhumun çürümüş kafesi,
Doruklarda kartallar kayalara sığınır
Ben sana...

Güneş kanlar içinde yavaş yavaş boğulur,
Karanlık kuşanır pusatlarını,
Titretir bozkırlarin başıboş atlarını,
Yıldızlar uzakta kehkeşanlara sığınır,
Ben sana...

Dilaver Cebeci

Yorumlar

Popüler Yayınlar