Yağmurlar Islanmasın - Uğur Işılak

Yağmurlar Islanmasın

Ben türkü saplarım aşkın bağrına
Taki derinlerden yansın diye
Haykırsan kulak vermem çağrına
İsmimi yürekten anasın diye.....

Anasın anasın diye,
Sorma nasıl ve diye,
Sana en son hediye,
Gidiyorum...

Ağlama, ağlama gözyaşın yanmasın
Ağlama, ağlama yağmurlar ıslanmasın!!

Tariften mahrumdur, bendeki çile
Her çile yol almaz hasret ile
Tebessum ederim ölüme bile,
Azrail sevdamı sınasın diye

Sınasın sınasın diye,
Sorma nasıl ve diye,
Sana en son hediye,
Gidiyorum...

Ağlama, ağlama gözyasın yanmasın
Ağlama, ağlama yagmurlar ıslanmasın!!

"Aşk ki aşktır varsa sonunda ziyan
İstemem vuslatı olsa da ayan
Sevdamı tarihe eyledim beyan;
Mecnunu Leyla'yı kınasın diye..."

Kınasın kınasın diye,
Sorma nasıl ve diye,
Sana en son hediye,
Gidiyorum...�

UĞUR IŞILAK.

Yorumlar

Popüler Yayınlar